Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Трудно палене

    Здравейте,
    от няколко дни се появи следната мистерия.
    колата е 159 1,8 мпи 2009г. , на студено пали от раз, на топъл мотор се налага да натискам СТАРТ бутона по 2 или 3 пъти докато запали,щрака нещо зад ключа и така докато запали, това не се случва постоянно на всяко палене на топ.
    колата е с газ ,пали винаги на бензин.

    Ако на накой му се случвало моля да сподели.

    Ако вече има писано по темата се извинявам , но не намерих нищо във форума.

  • #2
    Пробвай, дали има разлика в поведението, когато опитваш да палиш с натисната спирачка или с натиснат съединител.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      грешките в компа са П0170 и П0420

      ---------- Post added at 11:44 ---------- Previous post was at 11:43 ----------

      пробвах даже и с натиснати и двата все същото

      Comment


      • #4
        Започни от катализатор и ламбда сонди
        (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

        Comment


        • #5
          Докато чуваш щракането зад ключа, стартерът върти ли?


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Да върти.

            Comment


            • #7
              Горните 2 грешки е твърде вероятно да се дължат на лошо настроена газова, което пък рефлектира върху адаптацията на компютъра, откъдето идва и трудното палене при загрял мотор.
              За да се потвърди или отхвърли тази теза, следва или да ресетнеш компютъра (през интерфейса на MES) или да покараш само на бензин (10 км) и после да видиш, как е паленето.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Благодаря за отговорите,
                през ЕЛМ съм го ресетнал, става ли или има нещо различно.

                Comment


                • #9
                  ELM 327 e адаптера, който си ползвал за да се свържеш с компютъра. Приложението, което си ползвал, кое е?


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Приложенията са клир/гоу , кар скенер, грешките са едни и същи и с други подобни програми.
                    Last edited by ivl; d.m.y г., 09:55.

                    Comment


                    • #11
                      Да се гледат само грешки и то с незнайни скенери, е несериозен подход.

                      Намери си MES и действай с него. Така ще можеш по сигурен начин да ресетнеш компютъра.
                      Да не говорим, че е добре да се погледне и дали модулът за ел. заключването на волана не е записал някакви грешки, тъй като щракането, най вероятно е свързано с него.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Еко е прав.При мен Torque колкото пъти му дам да изтрие грешка или да направи нещо, толкова пъти рестартира компа...

                        Поради това го деинсталирах и сега ми остава да пробвам 2-3 програми за безжичния elm, а за другия съм с МЕС.

                        Безжичния ползвам с телефона през андроид, жичния elm е по неудобен - задължително трябва да мъкна лаптопа с мен.

                        Телефона винаги е с мен и безжичния elm е малък и може да стои в колата постоянно- той е ако се случи нещо по пътя и най вече когато съм извън България с колата.По удобен е, но е по-несигурен.Дори МЕС са написали че препоръчват ползването на жичния модул, особено ако става въпрос за прокси процедури.

                        И за другото ЕКО вероятно е прав - в alfisti.net за тези грешки са написали че са поради проблем с газовата.Не съм чел какво е решението, но там пишат че от този проблем рано или късно страдат/са страдали 70%-80-% 159-ките с газова.Тоест в този процент автомобили с газова е възникнал този проблем за решаване в някой момент.
                        Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 11:14.
                        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                        Comment


                        • #13
                          ок благодаря,
                          ще му вкл. МЕС
                          и остава газовата

                          Comment


                          • #14
                            Преди да ресетваш компютъра, погледни стойностите на параметъра FRA.
                            По неговите текущи стойности ще се разбере, какво и е на газовата и дали изобщо проблемът е в нея.

                            Най-общо казано:

                            При FRA>1,05 вероятно сместа на газ е бедна, което най-вероятно се дължи на запушени филтри.

                            При FRA<0,95 вероятно сместа на газ е богата, което може да се дължи на фирясала дюза и пр.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment

                            Working...
                            X